Archive for юни, 2011

Посетете новия on-line магазин на Barlean’s.

Posted by on юни 16 2011 | Новини

Електронен магазин Barlean's BulgariaВече можете да закупите всички предлагани от нас продукти на нашия on-line електронен магазин www.barleansbg.com/shop.html.

no comments for now

Изследване посочва минималната доза Омега-3, която благоприятства сърдечното здраве

Posted by on юни 09 2011 | Интересно, Публикации

Омега 3 мазнини

Дневна доза от поне 250 милиграма е препоръчителна за намаляване на риска от внезапна сърдечна смърт и други сърдечни състояния, според ново изследване на Cantox Health Sciences International.

От публикуваните анализи в British Journal of Nutrition такава доза се свързва с 35 процентно намаляване на риска от внезапна сърдечна смърт.

Освен това, същата доза от 250 милиграма дневно намалява с приблизително 17% риска от фатални коронарни проблеми.

Европейският орган за безопасност на храните (ЕОБХ) също заключава през 2009 година, че 250 милиграма дневно е препоръчителната минимална доза Омега-3 мастни киселини.

Според авторите на изследването тази доза трябва да се приема за жизнено необходима и критична. С оглед на начина на живот и хранене в днешно време, приемът на Омега-3 есенциални мастни киселини, оптимален за здравето и предпазващ организма ни, трябва да е в пъти повече.

Най-богатият продукт на Омега-3 безспорно е лененото масло. То съдържа два пъти повече количество от рибените масла и в пъти превъзхожда количествата при консумация на риба.

Само няколко грама ленено масло на ден се борят успешно с болестите на сърцето, като снижават опасния LDL холестерол и триглицеридите, намаляват вискозитета на кръвта и възпрепятстват натрупването на атеросклеротична плака по стените на артериите.

Една супена лъжица ленено масло всеки ден води до регулиране на кръвното налягане, до намаляване на рисковете от остеопорозни фрактури и различни видове тумори.

Хората, които консумират храни, богати на Омега-3 мазнини от рибни или растителни източници, са със значително по-малък риск за развитие на болести на сърцето. Лененото масло е често предписвано заедно с лекарствата за регулиране на кръвното налягане.

То е важна функционална храна за всеки, който е получил сърдечна атака или удар, както и за всеки, който желае да ги предотврати.

Резултатите от изследванията показват, че най-висока степен на заболявания на коронарната артерия се открива при хора с ниска концентрация на Омега-3 мастни киселини в мастната им тъкан.

Лененото масло Barlean’s е студено пресовано, нерафинирано и нефилтрирано, извлечено от подбрани сортове органични семена, отглеждани в екологично чисти райони на Америка.

Специалистите препоръчват приема на 3 капсули на ден при ограничена консумация на транс мазнини.

no comments for now

80 % ОТ ХОРАТА У НАС СТРАДАТ ОТ ЛИПСА НА ОМЕГА-3

Posted by on юни 03 2011 | Публикации

Дефицитът на Омега-3 мастни киселини е сред шестте най-сериозни причини, водещи до заболявания с фатален край. Изследване на Харвардския университет се спира върху метаболитни фактори и такива, свързани с начина на живот, като тютюнопушенето и високото кръвно налягане, използвайки математически методи, за да определи колко фатални последствия биха могли да се избегнат чрез превенция. Един от изводите е, че близо 100 000 случая на смърт ежегодно в САЩ могат да се редуцират с подходяща Омега-3 диета.

Много експерти изчисляват, че приблизително 80 процента от населението на Америка и Европа консумира недостатъчно количество Омега-3 мастни киселини. Тази хранителна липса представлява сериозна здравословна заплаха за нас.

Последните изследвания в САЩ например показват, че хората приемат едва 10% от това, което им е необходимо за оптимално здраве.

Причините

Само за по-малко от век консумацията на мазнини се е увеличила почти двойно. Но докато процентът на наситените мазнини е един и същ, то полиненаситените мазнини с богато съдържание на ценните Омега-3 почти са изчезнали. Огромното количество рафинирани и обработени мазнини на практика не позволява на тялото ни да се възползва и от малкото количество полезни мастни киселини, които получава.

Живеем във време на супер калорични и изчерпани от полезни вещества храни. Храни, които ни правят немощни, които ни разболяват и не ни предпазват от епидемии.

В 21 век приемаме по-малко от 200 мг. Омега-3 на ден – колкото едно грахово зърно. Това е едва 1/10 от минимума, който тялото ни изисква!

Драстичната промяна и буквално бягството от някогашната традиционна храна, която доставяше  незаменимите Омега-3 и Омега-6 мастни киселини в относително равни пропорции, причинява липса на баланс при приблизително 10 към 1 в полза на Омега-6.

Какво точно представляват Омега-3?

Световната здравна организация е обявила Омега-3 мастните киселини за есенциални за здравето и живота. Което означава, че са жизнено необходими, незаменими. Не можем сами да ги произвеждаме в телата си. Можем само да си ги набавяме от природата, наготово с храната. Също като витамините. Тези мазнини са от особено значение за доброто състояние на всички човешки клетки, метаболизма и мастната обмяна.

До какво води липсата на Омега-3?

Специалистите посочват следните възможни последици от тази хранителна липса: сърдечна криза, инсулт, ракови образувания, инсулинова зависимост, диабет, астма, артрит, лупус, депресия, нарушена концентрация, болест на Алцхаймер и др. В по-леките случаи човек просто години се мъчи от главоболие, мигрена, безсъние, болки в ставите и мускулите, различни алергични състояния и качване на килограми. И когато е трудно да си обясним тези симптоми, ги наричаме „оправдателно” болести на цивилизацията.

За какво помагат Омега-3?

Редуцират случаите на внезапна смърт при сърдечна аритмия до невероятните 45%.
Приемането им позволява сериозен контрол върху възможността от тези инциденти. Нещо повече – има доказателства, че Омега -3  могат дори да предпазват тъканта на сърдечния мускул след сърдечен пристъп.
Редуцират високото кръвно налягане.
Омега-3 мастните киселини въздействат директно върху простагландините и тези важни хормоноподобни вещества регулират налягането в артериите.
Редуцират опасното и вредно съсирване на кръвта.
Омега-3 киселините карат локалните хормони тромбоксани в кръвта да не позволяват запушване на съдовете. Освен това редуцират нивата на фибриноген, който също е виновен за образуването на съсиреци.
Действат срещу хроничното възпаление и сърдечно-съдовите заболявания.
Омега-3 произвеждат локални хормони, които потискат възпалението и уравновесяват прекаленото количество на Омега-6 мастни киселини. Така се избягва тенденцията за възпаляване и артериалните поражения.
Подобряват баланса на мазнините в кръвта.
Омега-3 намаляват производството на триглицериди в черния дроб и едновременно стимулират метаболизацията на триглицеридите като енергиен източник. Този двоен ефект може да доведе до намаляването им с цели 39%!
Омега-3 са храната на мозъка!
Те са незаменими за изграждането на клетъчната структура на нервите.
Ревматоиден артрит.  Охлаждане на огъня.
Клиничните опити демонстрират възможността на Омега-3 киселините да намалява случаите на чувствителни и болезнени стави и продължителността на сутрешните отоци до три месеца от приемането им. Освен това Омега-3 ускоряват усвояването на противовъзпалителни лекарства от клетъчните мембрани.
Диабет. Приемайте правилните мазнини.
Омега-3 са полезни за редуциране нивата на кръвна захар. Могат да понижават ефективно нивата на триглицеридите при диабетици до 30%. При това осъществяват полезната си работа, без да влошават баланса на глюкоза в кръвта.

Лененото масло

Лененото масло се счита за Златния стандарт в хранителните мастни продукти. От всички познати храни лененото масло безспорно е признато за продукта с най-богато съдържание на Омега-3 в природата.

Barlean’s

barleans-logoКомпанията Barlean’s е специализирана и водеща в световен мащаб в производството на Омега-3 продукти. Осем поредни години печели престижната награда „Вити” за най-продавани Омега-3 продукти в САЩ.

Barlean’s е най-доброто , което потребителят може да получи, според ConsumerLab.com

Barlean’s e търговската марка, чиито продукти в най-пълна степен удовлетворяват потребностите на потребителя, според последното изследване на ConsumerLab.com.

ConsumerLab.com е най-авторитетната организация в САЩ за независими тестове и изследвания на здравословни продукти. Тя е единствената, която оценява растителните добавки в лабораторна среда и осъществява разследвания, свързани с проблеми с лекарства и добавки.

От 1999 година до сега ConsumerLab.com е тествала над 2000 продукта.

Оценката на лабораторията е: Barlean’s е №1.

Търсете Barlean’s в аптеките!

no comments for now