Ползите от Омега-3 мастни киселини

Posted by on мар 15 2012 | Интересно, Публикации

Ползите от Омега-3 са страшно много. Приемането им е едно от най-важните нещо, които можем да направим за здравето си. Почти всяка седмица се публикуват нови научни изследвания за тях, а научната общност открива все повече и по-удивителни Омега-3 ползи:

Свобода от болката и възпаленията

Националният здравен институт на САЩ публикува на интернет страницата си: “Омега-3 мастните киселини намаляват болката и отока.” Как? Омега-3 участват във възпалителния отговор на тялото и възпалителния цикъл. Облекчаването на възпалението и подуването чрез приема на Омега-3 ще спомогне за намаляване на болката.

По-доброто функциониране на мозъка и по-висока интелигентност

Бременните и кърмещите майки, които включват Омега-3 мастни киселини в диетите си, могат да повлияят положително  върху интелигентността на децата си. За възрастните също се препоръчва Омега-3 за подобряване на паметта и съсредоточаването.

По-малко депресия

Психиатрични изследователи от Университета в Шефилд Великобритания, констатират връзката между приема на Омега-3 и облекчаването на симптомите на депресия, биполярно разстройство и психоза.

По-добро сърдечно здраве

Изследванията показват, че Омега-3 имат положителен ефект върху сърдечно-съдовите заболявания. Според Националния здравен институт на САЩ дори умерената консумация на Омега-3 би могла да намали риска от получаване на инсулт с 27%.

Намаляване на менструалните болки

Изглежда, че Омега-3 могат да имат положителен ефект върху чувството на дискомфорт, свързано с менструалните болки. Приемането им отделно или заедно с витамин В12 може да намали необходимостта от болкоуспокояващите медикаменти, като например нестероидните противовъзпалителни средства.

Общата препоръка слез направените изводи за повечето хора е да включат в ежедневната си диета Омега-3 добавка и най-вече масло от ленено семе.

Ленено масло Barlean’s

100% студено пресовано нерафинирано и нефилтрирано, извлечено от подбрани сортове органични семена от лен, отглеждани в екологично чисти райони на Америка.

Подобни публикации:

  1. Barlean’s България подпомага международен проект на Харвардския университет за изследване на ефектите на Омега-3 мазнините у нас В началото на 2009 година в България стартира реализацията на уникален международен проект, провеждан съвместно от Националния център по опазване на общественото здраве – България,...
  2. Незаменимите мастни киселини – липсват ли в нашето хранене? В нашата ера на фобия от мазнините и на истинска вълна от ниско маслени и обезмаслени продукти включването на ленено масло в ежедневната индивидуална диета...
  3. Здравословно хранене с Омега-3 мастните киселини Хората, които се интересуват от здравословно хранене, знаят, че съществуват и мазнини, без които не можем. Нещо повече, те са полезни и се различават коренно...
  4. ОМЕГА-3 мастни киселини като превенция срещу диабета Последните изследвания в САЩ и Европа показват, че голяма част от хората, дори ако не са явни диабетици, независимо от това са резистентни към инсулин...
  5. Триглицериди. Ленено масло при високи нива на триглицериди. Омега-3 мастните киселини отдавна са доказали ролята си за  значителното намаляване на риска от внезапна смърт, причинена от сърдечни аритмии и всички причини за смъртност...

Tags: , ,

1 comment for now

One Response to “Ползите от Омега-3 мастни киселини”

  1. [...] и подпомагат цялостното здраве. В действителност, добрите мазнини като Омега-3 мазнини, са от съществено значение за физическото и [...]

    05 май 2012 at 9:19

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply