Ленено масло за отслабване
Това, което знаем досега за ползите от Омега-3 мастните киселини може би ще се окаже само една капка в океана. Скорошно проучване показва, че приемът на добавки с Омега-3 може да помогне сериозно за отслабване.
В проучването на Университета на Южна Австралия вземат участие 75 души наднормено тегло и затлъстяване, както и други рискови фактори за сърдечно-съдови заболявания като хипертония и високи нива на холестерол.
Една част от хората приемат ежедневни дози Омега-3 добавка, докато другата част приемат същото количество слънчогледово олио, което не съдържа омега-3. Участниците не променят чувствително хранителния си режим докато трае проучването.
След 3 седмици групата, приемала Омега-3, показва намаляване на процента на телесните мазнини, като средно всеки от участниците отслабва с по 2 килограма.
Резултатите изглеждат по-впечатляващо, като се има предвид, че няма други промени в хранителните навици. Когато се комбинира с физически упражнения, ефектите от диетата с Омега-3 могат да се окажат значителни.
Смята се, че Омега-3 подобряват притока на кръв към мускулите по време на тренировка и спомагат за стимулиране на ензими, които транспортират мазнини за превръщането им в енергия.
Омега-3 мастните киселини са достатъчно достъпни като добавка към храната. А популярността им се подсилва от много други проучвания, свързващи ги с: подобряване на функцията на мозъка и паметта, очите и зрението, плюс способността да се намали риска от болестта на Алцхаймер и инсулти.
Общата препоръка след направените изводи за повечето хора е да включат в ежедневната си диета Омега-3 добавка и най-вече масло от ленено семе.
100% студено пресовано нерафинирано и нефилтрирано, извлечено от подбрани сортове органични семена от лен, отглеждани в екологично чисти райони на Америка.
Няма подобни публикации.
Tags: Barlean's, отслабване